Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Monday, June 6, 2011

Rules no 1...JUJUR...tak suka kawan ngan pembohong..PUTAQ BELIT!!

Yes... Aku suka giler kena tipu lagi... Sempoi la.. Teruskan uasaha anda utk terus belajr menipu utk ke level seterusnyer..... Grrrrrrrrrr.......

Uwaaaaaaaa....wei..sedih..aku tak suka!! Benci la org dok tipu2 aku ni.. Pantang tol aku law org dok tipu2.. Leh kena penampaq sedas law ada depan mata!! Rules no1 nak berkawan ngan aku..JUJUR..aku tak suka kawan ngan pembohong!!! 





Walau pembohongan yang sgt kecik...contoh cam aku tanya "watpe tadi..call tak jawab pun..."  dgn selamba dia jawab.. "sowi la memerut tadi" Tapi sebenarnya..dia tak g 'memerut' pun..toilet tu gtaw...tak nmpk pun bontot dia pun tadi!!! & sebenarnya...Dia gah sembang ngan kawan dia... Itu menunjukkan anda sowang yang tak jujur ye!!

See..pantang larang aku lam berkawan ngan aku... Benci giler ngan pembohong2 ni... Tu la..berkawan ngan pembohong..putar belit.. Belajaq teknik2 la tu...Nak belit aku konon!!! Hello kawan...sebelum ang belit aku..ang dah tgok ka level belit aku level bape?? Cuma aku tak tnjuk kat ang ja skill aku yang satu ni ja... Tak smp ati lagi la nak main game belit2 ni ngan ang!!! Tak adventure...!!

Ang paham tak istilah tak sampai ati?? Sebab pa aku tak smp ati?? Ang pikiaq sendiri la...  Law dah sampai ati...bukan stkat ati...kaki aku pun sampai! Nak kakiku dipipimu?? Aku tak tahap biadap gitu lagi la.. Abes2 pun geram2..aku pijak ja!! Pijak jari kaki ok... Sebab aku syg ang.. Aku hormat ang der...

Ish....aku dah penat la..diguna..diperbodoh utk kepentingan masing2... Sabaq Yana..sabaq...dugaan tu cheq..ALLAH uji...tanda ALLAH sayang... Sebab ngah sabaq la.. Aku wat tak taw ja... Tapi aku rasa cam hipokrit la...aku diamkan je...dok pendam..wat baik..cam tak da pa2... Sampai kan ati ang wat aku gni....Wat cam aku ni tak penting... Sedangkan aku tak pernah pun wat gtu.. Dah cam2 berkorban.. Aku tak mo ungkit...takmo gado2..sgt penat.... Rasa sgt tak dihargai...




Damn it...cry over again & again... Tired!!! Tak mo dah jumpa org2 camni...putaq belit....



Hendak ku nangis
Tiada berair mata
Hendak ku senyum
Tiada siapa nak teman
Kalaulah nasib
Sudah tersurat
Begini hebat
Apa nak buat


Apa pun ang wat kat aku.. Aku tetap doakan yang terbaik utk ang... Moga ALLAH buka ati ang utk jadi lebih jujur...tulus...ikhlas..amanah... & aku leh terus bersabaq dapat kawan cam ang lam idup aku.. Amin...

No comments:

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...