Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Sunday, June 19, 2011

Mak Pak Ampa mmg bagi wit utk ampa p seronok!!!

Sgt tak paham ngan anak2 camni.. Anak aku? Yes..anak kucing blkg umah.. Aku beli whiskas..letak bg mkn..dia leh bazir tak mkn bg abes!!!

Aku cite sal anak2 org.. Nak citer sal anak sendiri tak dak lagi.. Cam ner la t law ada anak ek.. Dpt jenis yg spesis camni.. Makan hati la... Spesis cmne??

Mak pak suh p sekolah... Tak mo bljaq toi2...
Susah payah mak pak bg wit nak tgok anak2 berjaya..
Anak2 seronok perabih wit mak pak ja....
Cian la sama kat mak pak... Silap2 kat umah tu mkn megi ja kot ari2...
Tak kan mak pak bg wit suh p sonok kot?
Len la kot la law mak pak tu kaya sgt...
Leh la bg peruntukan utk mkn kepsi ari2..kuaq dating p tgok wayang...main bowling..nak melalak koroke sgala...
So..bljaq bg berjaya..kje leklok..dah kaya...esok2 leh bg peruntukan camtu kat anak2 anda lak t...
Sekian!




Tu my latest status kat fb.. Sapa nak terasa amik... Aku sedih kot tgok anak2 dok wat kat mak pak cmni...Aku jenis tak suka org tak reti hargai ni... Mak pak sndri pun tak reti nak hargai... Pikiaq la sama susah payah mak pak cari wit nak senangkan ampa...Mak pak ampa kaya sgt ka?? Ok..dia bagi elaun bulan2 mmg peruntukan tuk ampa p berseronok ka??? Tolong la..sekaya mana pun..Ampa sebagai anak..reti tak lebih bertanggungjawab...jujur..amanah...



Pikiaq la sendiri.. Blog ni dah jadi tempat aku belitiaq lak.. Esok2 ampa dah jadi mak pak... Biaq anak2 ampa wat camtu lak kat ampa... Kencing ampa sgala... Mintak wit konon nak byaq p tusyen..kuar ngan kwn2 melalak karoke... Mintak wit nak wat assigmnt...guna wit kuaq p dating tgok wayang.. 

Plz....merayu sgt2 kat ampa yg bergelar anak2 ni... Pikiaq sama.. Ada otak..bukan bdk2 lagi.. Dah baligh kot... So...plz!! Sekian..aku lak yg touching twok....



No comments:

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...