Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Monday, June 13, 2011

everything-something-nothing-anything



i have something..
i means everything to  you...
i have nothing..
i don't means anything to you...




i have everything..
i means something to you...
i don't have anything....
i means nothing to you...



Apa yang aku merapu ? ?
Aku touching kot !!
Yes..touching twok...
Aku tak dak pa dah la..
So..aku dah tak de pa makna..
Ok...Tima kasih ek..
Tima kasih sedaqkan aku!!








When someone apologize to you enough time for things they'll never stop doing...
I think it fearless to stop believing them... 
Its fearless to say 'you're not sorry' & walk away...


No comments:

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...