Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Tuesday, June 14, 2011

Awak buat saya rasa bahagia...

Ok..tadi citer sedih.. Ada lagi sedih sebenaqnya.. Tapi malas la nak spoil the mood yg dok berbunga2 ni... Bunga apa? Bunga api ja... Cam katyperry tu..kuaq kot dada bunga api woo...

Ok..stop merapu! Siyes...mlm ni ada someone yg wat aku leh tersenyum & tersenyum..sampai gelak sowang.. Seb bek dalam bilik sowang2.. Haha...Walaupun sebenarnya aku gah sedih & geram & panas kat somebody len... Tapi sebab someone ni wa cool der... Dah lama kot tak rasa heaven gini... Asyik sedih2 ja kan... Someone tu tak dak la somebody sgt for me.. Tudia..kuaq dah ayat rojak.. Skali lagi.. myblog..myrules.. sukasuki ati kula kan...huhu...



Someone ni aku pun tak kenal sgt... Kwn2 ja.. Tetiba ja mlm ni len macam ja dia... Sebelum ni dia agak 'cool'...dingin ok... Aku pun tak sengaja berkawan ngan dia secara tak sengaja disebabkan sedikit urusan separa rasmi... Haha... Tetiba ja rini..cam baru nak wat sesi perkenalan lak... Siyes mmg tak kenal dia pun...Ku sangka dia sowang yg sgt cool..dingin! Rupanya dia sgt sweet! auuchh...



Me...smile..smile & smile...cam org gila.. Tak kisah la..its so sweet babe.. Walau tak ku kenal sapa someone ni.. Rasa sgt sweet....Gula 7kilo aku buh! & i'm pretty sure that u r sweet too.... Law leh tak mo detik ini berhenti.. haha..tudia pny mabuk!!

Ok2...kembali ke alam nyata...pang...kena penampaq sedas...sedaq diri twos! Aku just sonok berkawan.... Rasa cam lama gila tak rasa kemanisan begini.. Cinta?? Aku dah tak mo pikiaq cinta...cinta sesama manusia ni..aku dah susah nak pecaya..aku serik..serius! So...law aku baik ngan mana2 laki pun..tak kan ada cinta buat sapa2 wat masa skrg.. Cukup la law ati aku leh tersenyum....

Aku tak pernah mengharapkan "CINTA" dari mana2 lelaki dah.. I'm not les ok! Cuma cukup la buat masa skrg.. Law insan2 sekeliling aku...yg leh wat aku tersenyum... Itu dah cukup membahagiakan aku... Itu dah ckp utk aku rasa disayangi... CINTA..dari sowang laki?? Biar la datang sendiri.. Aku dah penat mencari & berlari... Cuma apa yg aku harap..bila CINTA tu dtg kelak... CINTA tu leh bawak aku hingga ke Syurga!

Tima kasih kepada kamu yg membuat saya tersenyum hari ini.. Tanpa kamu sedar... Saya sgt menghargai & akan merindui detik itu.. Akan adakah lagi detik2 begitu??? Hoping..its will come....& always there for me.. Mendoakan kebahagiaan kamu jua....


No comments:

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...