Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Sunday, August 7, 2011

Aku juga ada hati & perasaan...

Semenjak bulan yg mulia ni.. Entri2 yg baik2 je kan... Muhasabah diri... Tetapi diri sendiri dok pendam pe yg terperam ni... Tak taw kemana nak luah.. kemana nak berkongsi segala rasa.. Ngadu padaNya hanya ku mampu...

Baru 2 mlm lepas....aku rasa bahagia... Napa? biarlah rahsia.. rahsia aku dgnNYA... Terus berdoa padaNYA... Moga segala petunjuk tu....adalah yg terbaik & diredhai olehNYA... Tetiba malam semalm dah tak bape nak bahagia...



Aku sedikit kecik ati... Kecik ati dengan org2 terdekat ngan aku... Bila dah ada masalah dgn org len... Jgn la layan aku cam bermasalah ngan aku...!!! Aku pun ada hati & perasaan.. Sedih la... Aku layan bebaik jer.. Cuba wat yg terbaik.. Tapi..apa yg aku dapat?? Layan aku cam sampah!! Cuba letak diri anda pada kedudukan aku... Bila aku ada masalah dgn kwn A..aku moody...aku marah..semua hanya sebab A.. Tetiba kwn B datang tgor...dtg ngan cara baik...mood aku yg tak ok tu..aku tak lyn kwn B ni leklok...tempias kwn B ni pun kena... Sedih kot berkawan ngan org cmni...



Yes..aku sedih org wat aku cmni.. Dah la aku tak taw pa masalah.. Citer pe pun tak kat aku... Tetiba aku yg jadi mangsa... Aku kena tempias nyer... Tak adil!!!! tolong la... Bila ang ada masalah ngan someone...jgn wat cam semua org bermasalah ngan ang!!

Ok..bulan2 posa ni...mulut & ati pun kena posa.. Ni dah skit tersasar kot... But..aku tak larat pendam sowang2... Kerap sgt2...Plz...to all of u.... Control ur mood.. Especially bila prob ngn ur lover....!!! Jgn lyn org len cam org tu pun bermasalah ngan kamu.. Ada paham??? i'm sick of this!!!

YaALLAH...bantu lah hamba MU ini... :-(







No comments:

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...