Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Thursday, May 5, 2011

Mama Yana with Asmira Syafiqa

Dah semingu lebih nak update blog sal citer my baby gurl ni lak... Tapi ada je tak sempat2.. No mood la.. Agak kucar kacir sikit kehidupan.. Walau saya cuba tersenyum...

Sapa baby gurl tu? Hehe.. Nur Asmira Syafiqa... Dah 4thn dia... last tgok dia.lum sampai sethn... Mira ni anak maksu aku... Di sebabkan abah dia org sabah.. Walau pun Mira ni dilahirkan kat Penang.. Dah jadi org Sabah bah... Tapi sepanjang dia balik penang ni.. Try dok jaq dia ckp Penang la... Ayat paling kerap..aku t suh dia ckp.."CEK OQANG PENANG"...dgn pekat nya... Ikut jer dia... Tapi ttp ada sabahnye jugak...

Cepat mesra orgnyer... Aku ngan adik aku p amik dia kat airport..smp2 jer..dia dah.."hai mama yana".. Aku cam over excited giler... Ibu dia la ni yg ajar... Actually aku ngan mira..sepupu jer.. But "mama yana"..its so sweet..hahaha...

Hampir dua minggu si ibu & si anak di penang..... Tak la bnyk sgt aktiviti yg leh wat... Sbb maksu aku cuba bahagi2kan masa antara sedara & kwn2 dia yg len kat penang ni.. 3-4thn baru balik..bukan senang nak jumpa..lagi pun weekend for the first week tu dia bz..lyn kenduri jiran dia merangkap kwn baik! Jiran slalu leh jadi kwn baik kan??

me with asmira shafiqa!!

bdk sabah yg sgt suka mkn laksa penang!!

princesss?

princess naik  motor bah

majok time..

'qeyau' @ nangis

dok maen masak2 kat kedai..

kek besday mira

goodie bag utk besday mira lak..

mira-biha-baby

pakat dok berebut nak wat luv..

my princess...biha & mira! muuahhhx...

jln2 bg kura2 mkn kat taman rimba

cian kucing ni...:(

kids everywhere..!

comey dier tdo...

lihat mulutku yg seksi..


cute?

luv both of u to much!!

mira ngan kwn baik-biha

me & maksu @suhada

ibu-anak & kak ipar-adir ipar

kreta merah kecil saya!

with otomen

happy dpt wat bdk2 ni happy!

zirafah tak bape nak tinggi

yaaahhhhooooo

muahhhx!



manja nyer dia...

kat tepi toilet airport..haha
mira with pakchaq & makchaq

pakchaq ajak mira main..

mira dok ushar mainan baek nyer...


ibu -mira -mamayana

i luv u so much!

mira sudah maw terbang...
kat taman belia..bwk mira main2...
Owesome!!! Walau pada mulanya aku cam rasa tak confident la bdk2 ni nak rapat dgn kita.. Tapi dia sgt cepat mesra.. Tak sampai 5minit dgn dia..aku dah jth cinta!!! Walau dia agak ssh dikawal...haha.. Budak2..biasa la kan.. tapi...its so sweet.. Lam degil dia sgt lembut.. Mudah dipujuk.. Sekejap je majok nye... Rindu sgala2 ttg kamu!!...

Bila kan leh jmp lagi anak saya ni???

Sgt merindu sgala telatah2 kamu syg... 

No comments:

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...