Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Wednesday, November 3, 2010

Kembali terjalin....

Alhamdullillah..bersyukur sangat padaMU.... Akhirnya dia kembali... Sangat2 happy... Sebab apa??Bukan sal boypren k... Sal adek wan @ meon kecik.... Before ni prnah dah gtaw kat sini...

Tadi tengahari dia call... Dia nangis.. Aku dah igt dia call sebab ada masalah..baru cari aku... Macam tak syok la... Tanya gak..rupa nya..dia menangis sebab "insaF"... hihi....

Tak baik nya aku fikir bukan2 sal dia... Thats me.. Sowang yang sgt suka pk bukan2!! Sebab dulu law dia call aku nangis.. Len tak len sbb gado ngan awek.. Atau gah sakit sngat... TApi tadi...dia call sebab rasa bersalah wat aku camni....

Actually..ada sikit perselisihan faham antara kami... So..biasa la marah-majuk tu.. Tapi tak sangka lak..leh twok smp wat aku tol2 down seketika.... Yela...aku dah syg sgt kat dia..cam adek sndri... Tetiba je jadi gitu...

But..Alhamdullillah sgt... ALLAH kembalikan dia pada aku alek.... Dia nangis twok sgt...bukan stkat mintak maap..sampai mintak ampun.... Aku pon..dah nangis skali waktu tu..seb bek kat kedai...law lam bilik tadi..maw teresak2 gak tadi cm dia.. haha....

Bnyak kali dia dok mintak maaf kat aku.... Aku dah maapkan.. & aku tak marahkan dia sal kes tu.. budak2..darah muda.. n aku mmg kenal dia sowang yg agak panas barann... adk aku..aku taw la camne..

Tapi tadi rasa kekok sgt nak sembang2 ngan dia.. Mayb dah lama tak sembang... lam sebulan kot.. Lama la tu..coz law tak everyday aku ckp gak ngan dia walau sekejap..pantau adek..

Cara aku..aku baik ngan semua... Tapi sapa yang baik ngan aku alek.. Tu la keutamaan aku.. Tu la yg plng aku sayang...

Sumpah!! Rindu sangat2 kat dia.. Law tak tak la sampai nangis law igt sal dia...rindu kat dia... Dia pun kata rindu sgt2 kat aku... & the best part.. dia kata dia rindu..nak aku marah dia... Sabar ek adek..akak simpan dulu.. akak marah kaw2!! Ok?? Hahah...

Akak syg adek2 akak... Mayb ada org pelik..coz takde pertalian pa2 pun..nampak cam pulon je kan??? But..kasih sayang yg lahir untuk adek2 saya...adalah anugerah Illahi... Walau tanpa apa2 pertalian darah.... Saya terlalu sayangkan anda... Silaturrahim yang terjalin antara kita..adalah anugerah yang terindah lam hidup saya... Tanpa anda...bintang saya tak bersinar....

Kasih sayang..yang lahir dari hati..yg tulus ikhlas....lagi suci... Kerana itu..kekdg antara kita mudah sgt terasa..tersentuh bila ada sikit salah paham... Sesuatu yang sgt indah...rasa yang sgt manis bila dikenang...

Terima kasih untuk silaturrahim & kasih sayang antara kita semua.... Saya terlalu sayang anda semua.....

2 comments:

Anonymous said...

sayang itu anugerah..

Iryana said...

anugerah dari ILLAHI......

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...