Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Thursday, August 26, 2010

Puaskah??

Sangat2 letih melayan hamba ALLAH ni... Apa lagi yang tak puas hati pun tak taw... Law setakat nak sakitkan hati.. Buat apa lagi dok contact2 aku??? Benci sungguh dengan manusia ego tahap langit ke7 ni!!! Law nak gtaw rindu...gtaw je lah... Ni mcj2...pastu cari gaduh..

Arggghhhh....letih melayan kerenah awak!!! Saya taw saya tak mampu lupakan awak...tak mampu nak benci awak...walau camne skali pun layanan buruk awak kat saya... Hati saya masih sayang kan awak... Saya bukan manusia yang mudah untuk buang perasaan saya setelah rasa itu dah sebati lam diri saya... Jauh lam lubuk hati saya...saya dapat rasa masih ada sisa2 sayang awak kat saya kan?? Sebab tu sampai sekarang...kita masih contact...walau asyik gaduh2.... Bukan nye awak tak pernah ngaku rasa itu masih ada.. Tapi awak biarkan rasa ego awak tu control diri awak!!! Mungkin rasa cinta dah tak de... Tapi...law ada rasa sayang... Napa kita tak boleh berbaik sebagai sahabat?? Sungguh2 tak paham... awak terus seksa saya!!!

Sampai bila awak terus nak begini?? Nak seksa saya?? Agaknye...bila saya mati baru awak berhenti sakiti saya kan?? Teruskan lah...law itu mampu wat awak bahagia... Saya terima je...redha...law ni ujian yg terpaksa saya hadapi.... Moga 1 hari nanti ALLAH permudahkan urusan hidup saya yang satu ini...

Saya tak mampu untuk jadi sempurna... Dan saya gak tak nak yang terlampau sempurna.. Cukup la law leh jadi yang terbaik untuk dri masing2.. Saya sentiasa doakan awak ketemu yang lebih baik dari saya... Ikhlas saya cakap...rasa sayang ini...tak mungkin kan hilang lam hidup saya...Awak antara yang berharga lam hidup saya... Mengenali awak satu anugerah bagi saya... Hmpir 8tahun mengenali awak...banyak yang saya belajar... Awak mengajar saya apa itu sayang...rindu...kasih dan cinta.... Ilmu yang tak mungkin kan kita paham kalau kita sendiri tak melalui nya.... Rasa sakit bila dikecewakan...bila didustai...bila ditinggalkan...bila dibuang.... Terima kasih atas 1001 rasa itu... Tak mengenali awak... Tak mungkin tercipta rasa itu..tak mungkin saya rasa pengalaman yang begitu berharga... Terima kasih atas segalanya... Atas nama ALLAH...saya sayangkan awak!!




Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku
Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku
Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai
Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku

2 comments:

ijad said...

selamat ber puasa..

Iryana said...

thanx visit my blog...selamat berpuasa gak...

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...