Me = Myself + Iryana

Me = Myself + Iryana
SaYa HaNyA iNsAn BiAsA

AyaT-AyAt bEst!

Tidaklah dikatakan beriman salah seorang di antara kalian hingga mencintai saudaranya (sesama muslim) sebagaimana mencintai dirinya sendiri.... Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.... Sahabat yang baik adalah yang seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati, ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin ramai sahabat, aku semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka atau duka, jika aku dapat, aku ingin setia padanya (Imam Syafie)

Thursday, July 1, 2010

2org budak!!!!

Hari ni...30062010... Tak leh melenakan dri...pepgi lagi dah dikejutkan...dah la ujan...mlsnya maw bgon...tapi disebabkan aku dah janji ngn mak n pak aku....ku gagahkan dri jugak...tapi budak 2org tu dah janji nak ikut...tak mo lak ikot...terpaksa lak gak ikut..



nilah 2 org bdak yg nak layan tdoq...sebab tak mo p tu...ish3....


actually...arini aku ngan family plan nak p tgok baby...pastu p jmp mak mertua abg aku...coz dia nak p umrah.... follow je lah... p kat airport..jmp jap..salam2...lam stgh jam gerak alek dah....
B4 tu kami dah p tgok baby...aku dpt sepupu ag...dah 5ari baby tu tgok dunia...bwu berkesempatan p tgok...tak salah aku...nama dia nur alia solehah....sonok nye tg0k baby...bila la nak rasa baby sendri ek??? jodoh pon tak sampai ag...dah nak baby....gilak!tapi kan...kak ipar aku dah pregnant...so mayb lam next year aku jadi aunty....hahaha...suka3!!
balik tu aku twos tdo...letih..ngontok.... dok gah syok tdoq...mmp p batu hampaq...si fatin nabilah ni mai kaco lak....ish3....tak kaco aku tdoq...tak sah...potong toi...bwu sampai dpn pnt batu hampaq tu...lom mmp mandi2 ag...arghhh...frust toi...bila la nak p sana ag kan??dah aku marah2 dia...dia kuaq...aku sambung alek tdoq...huhu...pastu ntah bape lama ke...dia mai kaco ag...ish3 ...geram toi la...cam nak sepak2....



ni r bdk tu....hobi dia kaco org tdoq..law org kaco dia tdoq...huh...ngamok sakan....

dah 2 kali kena kaco tak leh nak tdoq dah....aku pon bgon la ngan malas nye...lyn tv lak...gah syok lyn cite indon benci bilang cinta...phone ringing..matin call??? plik gak...tak penah2 dia call...jwb je lah...just dia call tny sihat tak...baek tol bdk ni....teharu toi...matin ni sebenarnya...adek pada adek angkat aku...wadud.. kira semua ni adek2 aku la...depa semua pnh mai umah aku waktu kndri abg aku dlu.... Dia ada gak mintak2 maap...cam nak raya lak rasa... aku pon ada gak la mntk maap alek kat dia... Matin ni tak lama ag nak p sambung blajaq kat jordon ke sudan ntah....lupa lak nak tny...tapi area2 situ la kot...bgos2...blajaq elok2 ek...dia kata tgh bln 7 kot baba dia amik tiket...we will miss u..... syok panaskan bdk 2 org tu lak...dengan bangga aku cite kat ber2 tu matin call aku...hahaha.... matin ni baek..pendek kata bgos la...tak leh puji lbh2...tu suka panaskan bdk2 tu...hahaha....jgn jeles ye adek2..... hahahaha



ni la MATIN...

aku tak leh cite lbh2...kang ada yg lagi panas lak... ok2...sampai sini je...ada org dok tnggu...nak p dating...tak leh cite dah... jmp len cite k..daaa.....

No comments:

..HaNyA iNsAN BiAsA...

My photo
Teluk Bahang, Penang, Malaysia
Jadikanlah masa yang berlalu itu pengalaman dan pengajaran... Masa yang sedang berjalan kita isi dengan amalan... & masa hadapan jangan terlalu diangan-angankan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...